Kaymakam Naim Akar’dan öğretmenlere başarı belgesi
YAŞAR TONBAK/ANKARA/BHA
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, uhdesinde, Kaymakamlık makamında, kaymakam Naim Akar başkanlığına bir araya gelen öğretmenler ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Erdi Sungur ile geldikleri Kaymakamlık makamında başarı belgesi ile ödüllendirdi.
İlçede göreve başlamasının akabinde, eğitime önem verdiklerini anlatan kaymakam Naim Akar, geleceğin bu günün küçükleri yarının büyükleri ile şekilleneceğini, gençlerin eğitimine çok önem verdiklerini söyledi.
Bir kez daha başta İlçe Milli Eğitim Müdürü Erdi Sungur olmak üzere, öğretmenlere teşekkür eden Kaymakam, başarı belgelerini de takdim etti.
Öne Çıkan Firma