Gündem

Aksaray’da Tayini Çıkan İdarecilere Veda Programı

Aksaray Valisi Murat Duru, tayini çıkan Vali Yardımcısı ve ilçe kaymakamları için düzenlenen veda programında hizmetlerinden dolayı teşekkür ederek yeni görev yerlerinde başarılar diledi.

Birlik Haber Birlik Haber | 23 Haziran 2026, 13:10 | Aksaray
Aksaray’da Tayini Çıkan İdarecilere Veda Programı
Haberi Sesli Dinle
Sesler yükleniyor…

Aksaray Valisi Murat Duru, ilimizden tayini çıkan Vali Yardımcısı Mustafa Duruk ile Ortaköy Kaymakamı Ahmet Kartepe, Gülağaç Kaymakamı Şeyma Polat Balak ve Sultanhanı Kaymakamı Bilal Göksun onuruna düzenlenen veda programında bir araya geldi.

Düzenlenen programda, görev süreleri boyunca Aksaray’a sundukları hizmetler ve özverili çalışmaları dolayısıyla mülki idare amirlerine teşekkür edildi. Vali Murat Duru, yapılan hizmetlerin kent için önemli katkılar sağladığını vurgulayarak, her bir isme emeklerinden dolayı şükranlarını iletti.

Programda ayrıca tayini çıkan mülki idare amirlerine yeni görev yerlerinde başarı dilekleri iletilirken, sağlık ve huzur içinde görev yapmaları temenni edildi.

Aksaray’daki görev sürelerini tamamlayan idareciler ise, kentte görev yapmaktan duydukları memnuniyeti ifade ederek tüm kurum ve çalışma arkadaşlarına teşekkür etti.

Veda programı, karşılıklı iyi dileklerin sunulmasının ardından sona erdi.

Yorumlar

Yorum Yaz

WhatsApp Kanalımız Abone olabilirsiniz