Şehir Haberleri

Şehir Haberleri

Beypazarı Orman İşletme müdürlüğünden, “ORMAN BENİM” etkinliği

Birlik Haber Birlik Haber | 18 Mayıs 2026, 18:28 | Ankara
Beypazarı Orman İşletme müdürlüğünden, “ORMAN BENİM” etkinliği
Haberi Sesli Dinle
Sesler yükleniyor…

YAŞAR TONBAK/ANKARA/BHA

İlçenin Karabayır üzeri, eski Köstyolu kenarı (Ekoturizm alını)nda düzenlenen “Orman Benim” Etkinliğine; Orman İşletme Müdürü Kadir Pekal, Jandarma Komutanı Oğuzhan Yılmaz, İlçe Milli Eğitim Müdürü Adem Uslu, okul müdürleri, Orman İşletme personeli ve öğrenciler katıldı.

“ORMAN BENİM” etkinliğine başlamadan öncesi Beypazarı Orman İşletme müdürü Kadir Pekal, yaptığı konuşmasında şunları kaydetti:

“Orman Benim” Programını icra edeceğiz. Orman içerisinde bulunan yanıcı, yangın çıkarıcı, atıkları toplayarak, tarım alanlarını ve ormanları, yangınlara karşı daha duyarlı hale getireceğiz. Katıldığınız için hepinize çok teşekkürler.”

“Orman Benim” etkinliğine katılan öğrenciler, katılımcılar ve Orman personeli, orman içinde yanıcı ve yangına davetiye çıkaran nesneleri topladılar. Orman İçinden Torbalar dolusu ÇÖP,ATIK çıktı.”

Etiketler: BHA

Yorumlar

Yorum Yaz

WhatsApp Kanalımız Abone olabilirsiniz