Aksaray Belediye Başkanı Dr. Evren Dinçer, Fas’ta gerçekleştirilen Dünya Belediyeler Birliği (UCLG) toplantısında Yönetim Kurulu Üyeliğine seçildi. Uluslararası düzeyde önemli bir göreve layık görülen Başkan Dinçer, bu gelişmenin Aksaray adına büyük bir gurur kaynağı olduğunu belirtti.
Başkan Dinçer yaptığı açıklamada, şehre hizmet etme anlayışını yalnızca yerel ölçekte değil, uluslararası platformlarda da temsil etmenin mutluluğunu yaşadıklarını ifade etti. UCLG Yönetim Kurulu Üyeliğinin, Aksaray’ın dünya şehirleri arasında daha görünür hale gelmesi açısından önemli bir sorumluluk taşıdığını vurguladı.
Aksaray’ın köklü tarihi, güçlü vizyonu ve yükselen değerleriyle uluslararası alanda daha fazla tanıtılması için çalışacaklarını belirten Dinçer, elde edilen başarının tüm Aksaray’a ait olduğunu söyledi.
Öte yandan Başkan Dinçer, Dünya Belediyeler Birliği (UCLG) Başkanlığı görevine seçilen Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay’ı da tebrik ederek yeni görevinde başarılar diledi.
Uluslararası yerel yönetimler alanında önemli bir organizasyon olan UCLG’de üstlenilen bu görevle birlikte Aksaray’ın küresel ölçekte temsil gücünün daha da artması bekleniyor.


Yorumlar