Aksaray’da Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü tarafından çocuk evlerinde kalan öğrenciler için düzenlenen Yıl Sonu Şenliği, neşeli ve renkli görüntülere sahne oldu.
Etkinliğe Aksaray Valisi’nin eşi Elif Duru Hanımefendi, Belediye Başkanının eşi Merve Dinçer ve Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Sezgi Arpacı Elaldı katıldı.
Çocukların Mutluluğu Ön Plandaydı
Program boyunca çocuklar için çeşitli etkinlikler, oyunlar ve eğlenceli aktiviteler düzenlendi. Gün boyu süren şenlikte çocukların mutluluğu ve heyecanı dikkat çekti.
Katılımcılar, çocuklarla yakından ilgilenerek onların sevincine ortak oldu. Etkinlik boyunca samimi ve sıcak görüntüler oluştu.
“Çocuklarımız Geleceğimizin Teminatıdır”
Etkinlikte konuşan Elif Duru Hanımefendi, devletin şefkat elinin her zaman çocukların üzerinde olduğunu vurguladı.
Hanımefendi açıklamasında şu ifadeleri kullandı:
“Devletimizin şefkatli kanatları altında büyüyen her bir evladımız bizim için çok kıymetlidir. Çocuklarımızın yüzlerindeki tebessüm, geleceğe dair en büyük umut kaynağımızdır. Geleceğimizin teminatı olan evlatlarımızın eğitimden sosyal yaşama kadar her alanda yanında olmaya, onları sevgiyle ve güvenle desteklemeye devam edeceğiz.”
Şenlik Hediye Dağıtımıyla Sona Erdi
Etkinlik kapsamında çocuklara hediyeler dağıtıldı. Program, hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi.
Yıl sonu şenliği, çocukların yüzlerinde unutulmaz bir tebessüm bırakırken katılımcılar tarafından da memnuniyetle karşılandı.


Yorumlar